آیا هر نوع دارو از بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر نوع دارو از بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد

من cyts متعدد در کلیه ام در گذشته صدای فوق العاده من در بر داشت. آیا هر نوع دارو و دارو به این وجود دارد؟ شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت از کیست کلیه است، آن است که سخت تر به درمان می شود. همه درمان های رایج از کیست کلیه هیچ اثر بسیار در این بیماری، به دلیل آن کیست دوباره می تواند مجددا رشد پس از حذف خواهند شد. خوشبختانه، برخی از درمان های منحصر به فرد ابداع شده است برای درمان این بیماری، در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد آنها را به اشتراک، به امید آن می تواند به شما امیدوارم که به مبارزه با این بیماری وجود دارد.

آیا هر نوع دارو از بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، برخی از درمان های منحصر به فرد به درمان این بیماری ابداع شده است وجود دارد. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک مؤثرتر است، با کمک این درمان، آن کیست در PKD را می توان به اندازه کوچک منقبض شده و می توان از دوباره رشد مهار.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD از طریق سه راه. جزئیات به شرح زیر است:

1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی را می توان در ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.

2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته و در نهایت از بدن حذف با ادرار.

3.In علاوه بر این، در طول فرآیند از درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .

در چنین راهی، کسانی که کیست در PKD را می توان به اندازه کوچک منقبض شده و می توان از رشد مهار دوباره. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: